duminică, 17 ianuarie 2010

As vrea... Mi-as dori...reloaded :P

Dupa cum am promis, trebuie sa incep sa continui ista mea cu "dorintele" mele... nu ca ar interesa prea mult pe cineva ;))

Acum, ascultand Zanim Znikniesz, melodie care mie imi place foarte mult si care este cantata de catre Iza Lach (o ador pur si simplu pentru infatisarea ei; imi aminteste de o persoana draga mie cu care, din pacate, nu am mai tinut legatura... Irina e numele ei si e din Tg.Jiu) voi incepe sa continui a scrie lista (sa nu intru mai mult in amintiri...).

Hmm...

mi-as dori sa te pot vedea Irina...;
as vrea, in casa mea, o sonorizare care sa faca peretii sa vibreze (I'm addicted to bass :X);
as vrea sa ma imbat o data si sa nu imi fie rau a doua zi :)):P;
mi-as dori sa ma fi nascut in perioada anilor 1700-1800;
mi-as dori sa nu mor niciodata si sa imbatranesc pana la varsta de 23 de ani;
as vrea sa fiu vampir;
as vrea sa pot fi precum Clark Kent, sa am o viata duala si superputeri, normal;
mi-as dori ca viata mea sa fie precum cea a fratilor Winchester, plina de chestii greu de explicat;
imi doresc sa joc un rol important in viata asta, sa fiu piesa-cheie in realizarea a ceva maret;
mi-as dori sa merg in Legiunea Straina;
as vrea sa merg in Africa de Sud sa ajut si sa lucrez cot la cot cu cei de la Crucea Rosie;
mi-as dori sa nu mai existe atata coruptie in lume;
imi doresc sa nu mai fie atata foame de bani, sa se puna accentul pe intrajutorare;
imi doresc ca oamenii buni care isi doresc sa aiba o functie de conducere, referitor la politica, sa nu se lasa prada coruptiei, sa se schimbe;
mi-as dori sa invat sa pilotez un avion mic;
mi-as dori sa am puterea lui Hulk;
as vrea sa pot fi precum Sylar, sa detin toate acele puteri, doar placerea de a ucide sa lipseasca;



... si nu mai scriu pentru ca deja incep sa intru intr-o stare de deprimare severa, doar cand ma gandesc ca majoritatea lucrurilor de aici si a celor care inca nu au fost eliminate din mintea mea sunt doar niste fantezi, dorinte ce nu vor putea vreodata prinde viata si nu se vor intampla...

:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu