sâmbătă, 16 ianuarie 2010

As vrea... Mi-as dori...

Ca tot am vazut ieri filmul "The boys are back", film tare impresionant, emotionant si superb, cel putin in opinia mea, si ca tot am avut o discutie in seara aceasta cu o anume persoana, o discutie care a cuprins in mare parte "as vrea..." si "mi-as dori", m-am gandit sa fac o lista cu lucrurile pe care as vrea si pe care as dori sa le fac. Cel putin sa le scriu pe cele care imi vin acum in minte.

As incepe cu:

as vrea sa ma mut in Australia(ca doar actiunea filmului mai sus mentionat se petrece in Australia); imi doresc numai zile de vara;
as vrea sa ma arunc din avion cu parasuta;
mi-as dori sa ma plimb cu planorul - parapanta;
as vrea sa vizitez toata Romania, pe jos si sa dorm in cort;
mi-as dori sa beau vodka la Moskva si in Siberia, la Anya;
mi-as dori sa merg cu bicicleta pe taramul Islandei;
mi-as dori sa ma plimb cu barca in Triunghiul Bermudelor;
as vrea sa ma ingras pana la 100kg si sa ajung precum Serge Nubret;
mi-as dori sa nu mai merg la scoala (pot sa imi doresc eu mult si bine asta:P)
mi-as dori sa vizitez toate continentele planetei, toate tarile si orasele ce merita vazute;
mi-as dori sa am o casa, la construirea careia sa particip si eu, sa o proiectez personal, cu o gradina mare in spate, aproape de padure si de un lac;
imi doresc doi catelusi Husky, mascul si femela (vreau apoi sa faca pui, nu? :D)
imi doresc o sotie care sa ma iubeasca pentru omul care sunt;
imi doresc o familie, "normala" :D, cu doi copii, un baiat si o fetita (Lorelei sa fie numele fetitei, la baiat inca nu m-am gandit:P);
im doresc ca prima mea masina sa fie un Jeep Wrangler (:X);
as vrea sa merg in Spatiu, sa o vad pe surioara mea mai de aproape (Luna);
.....
pfff e deja 02:20...8-|
e cam tarziu si mi s-a facut foame... asa ca voi continua lista alta data. Promit solemn! :P

2 comentarii: